tirsdag 5. oktober 2010

Er vist ikke noe flink til å bruke bloggen

Skjemmes virkelig over hvor lite flink jeg er til å bruke bloggen.
Det er så lenge siden jeg var innpå her , at jeg hadde glemt hvordan jeg skulle skrive innlegg osv.

Et annet problem var at jeg faktisk hadde laget meg en konto tidligere og kunne ikke fatte og forstå at bloggen min var borte. Det hele endte med at jeg sletta den andre kontoen i håp om at denne skulle bli stående.

Og denne gangen hadde jeg flaks, bloggen min var her ennå. Jeg hadde brukt to forskjellige mailadresser når jeg opprettet kontoene, men det husket selvfølgelig ikke jeg. Så etter mye om og men så fant jeg da ut av det også.

Siden det er så lenge siden jeg var innpå her så har jeg nok en del nye ting å legge ut.


Får prøve å få det litt systematisk inn, så det ikke blir så rotete her.

Ellers så er jeg nokså "dum" når det gjelder div. funksjoner her inne, så det kan nok bli litt av hvert som skjer når jeg skal prøve å bruke dem.

Men jeg lærer jo forhåpentligvis av feilene jeg gjør så det blir nok bra etterhvert :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar