lørdag 14. august 2010

Lynet Mc Queen

Jeg har lenge hatt lyst til å få til å strikke en genser med Lynet Mc Queen på.
hobbyforumet startet de med en restegarns allong som jeg meldte meg på.
Da måtte jeg lete etter restegarn og blandt alt garnet fant jeg masse Monark garn som hadde ligget i allefall i 12 år. Jeg hadde ikke sett noe råd for å bruke dette garnet pga. fargene, men de passet jo perfekt til en Lynet Mc Queen genser. Så dermed satte jeg i gang på utfordringen denne genseren bød på.
Ble rimelig fornøyd med resultatet, ser jo en del endringer jeg kommer til å gjøre hvis jeg strikker denne på nytt.
Men her ser dere resultatet og jeg regner med at mitt stebarnebarn på 3 år kommer til å bli glad for den.

9 kommentarer:

  1. For en stilig genser. Kan skjønne han kommer til å like den !

    SvarSlett
  2. Den var jo bare superfin, han blir tøffaste gutten i gata he he :0))) Ha en flott helg.

    SvarSlett
  3. Kjøre vene, du er virkelig flink!! Har du maska på bilen i etterkant??
    Kjempeflott!!!!

    SvarSlett
  4. Takk :-)
    Elin, bilen er strikket inn :-)

    SvarSlett
  5. Duverden! Det er en kjempe fin genser! Regner med at den ble kjempe populær!

    SvarSlett
  6. Lekker genser. Den blir nok en favoritt.

    SvarSlett
  7. Flott genser. Den blir nok populær.

    SvarSlett
  8. Kjempefin genser :) Har veldig lyst til å strikke Lynet-genser til min nevø på 5, han er skikkelig "Lynet-fan". Hvor har du fått tak i mønsteret - eller har du laget det selv? Er det mulig å få tilgang til dette?

    SvarSlett