tirsdag 5. oktober 2010

Bryllupskake

Jeg hadde lovet å lage ei bryllupskake til 28. august. Men som den litt distre typen jeg er så greide jeg altså å glemme hele bryllupskaken da jeg bestemte at i år skulle vi til Tyrkia på ferie. Jeg bestilte tur fra Oslo, betalte turen og gledet meg veldig til hotellopphold og frokostbuffè.......

Men hvor lenge var Adam i Paradis????
Omtrent like lenge som jeg var fra jeg bestilte og betalte turen til jeg oppdaget hva jeg hadde gjort :-(
Jo jeg hadde greid å bestille en tur som hadde retur 27.august, og det hadde nok ikke gjort noe om flyet hadde landet i Trondheim. Men siden jeg bestilte tur fra Oslo, så måtte vi jo komme oss fra Oslo til Trondheim.
Jeg ble jo selvfølgelig skikkelig forkjøla på hjemturen også, det var jo fryktelig varmt i Tyrkia. Og med tempraturer på opp mot 50 grader i skyggen til kalde Norge med 10 grader, så måtte det jo kanskje ende slik.
Men vi kom da oss hjem, og godt innpakka begynte jeg å lage kaken. Hadde jo laget pynten på forhånd så det ble ikke det store stresset. Det vanskeligst var at nesen rant og jeg nyste hele tiden. Så her måtte munnbindet fram for å beskytte kaken. Naboen så meg gjennom vinduet og han lurte på om jeg hadde kledd meg i burka :-)
Kaken ble ferdig og brudeparet ble veldig fornøyd. Så det endte bra til slutt......
 




                                                                          Bak fotorammen


1 kommentar:

  1. Fikk lyst til å gifte meg....
    Kunstverk,det måtte bli noen timer på kjøkkenet
    under prosessen..
    Og brudeparet ble godt gift?

    God natt fra orkdal`n

    wenche

    SvarSlett