onsdag 23. februar 2011

Emme var her

Hurra, nå har Emme  vært her inne og det vises. :-)

For de som ikke vet hvem Emme er kan finne en av hennes sider her
http://emhsten.blogspot.com/ 


Er helt sikker på at de som har besøkt siden min tidligere ser forandringer.
Jeg likte iallefall det jeg så når jeg gikk inn hit igjen,.
Tusen takk for hjelpen Emme, du er kjempeflink.

Når er det bare opp til meg selv å få dette til å bli en side som leserne kan finne interesant.

Har mye å lære når det gjelder blogging,
så det er bare å hive seg rundt og finne ut av dette.
Kryss fingrene for meg  :-)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt blogg-utseende! Jammen er Emme flink, ja :o)
    Ha en finfin dag, klem fra Elin

    SvarSlett
  2. Du som har strikket så mye fint til barnebarnet, men hvor er det? He-he! Gleder meg til du har blogget det, bilder har du jo!

    SvarSlett
  3. Hehe, Liv som du sikkert har skjønt så er dette en nokså forsømt blogg fra eieren. Får ta meg sammen og gjøre noe med det :-)

    SvarSlett